Friday, December 24, 2010

uhh .

sorry , harinie ade due post. 
Kenape lelaki sekarang suke perempuan yang macam itu?
Okay, ini pengalaman aku. Seriously , hubungan nie bertahan hanye 2 weeks!
Aku perempuan yang pakai tudung. Die pulak perangai macam bangang.
Budak KUALA LUMPUR lah katekan. 

Aku datang KL because nenek punye hal lahh pulak. Ingat mahu jumpajumpa die di pavillion.
Malam tu pulak die text, "err, baby, nanti jumpe takpayah pakai tudung oke? Baru okay!" 
Ohhh my GOD ! Heyy lelaki, aku bukan perempuan macam itu. Nak jumpe kau, bukak tudung. Wahwah, kau pikir aku patung nak buat mcam itu? Kejap pakai, Kejap bukak? Sorry , go to hell lah kau ! 

Yessss , malam tu FIGHT BESARBESARAN beybeh ! takpayah jumpe and senang cerite!
esok die text , aku tak reply yaw . Kau call ? G mam lahh, aku takkan angkat! Pergi cari perempuan yang tak pakai tudung kat luar sane! Xpayah susahsusah nak suruh aku bukak tudung! Bedo itu mamat !
at the end, CLASH! senang cerite, xpayah nak pakse aku lagi. tettt =.="

p/s: okay, marimari kite tumpukan kepade pelajaran! yeahyeah , beybeh.
*sorry , bahase kasar? lantak kan aje okay.

2 comments: