Sunday, June 5, 2011

What happen to this WORLD ?

Subhanallah ! Apa yang sudah terjadi pada zaman ini ?
Makin banyak yang menghina ISLAM !
Ada seorang makcik yang saya tahu melalui TWITTER telah menghina agama Islam.
Macam macam yang dia cakap.
Saya rasa dia bukannya ISLAM . Kalau dia ISLAM, dia takkan mengHINA agama SENDIRI!
Adakah dia seorang yang telah MURTAD ?
Atau dia seorang pengikut AJARAN SESAT ?

Default PICTURE dia amat amat lah MENGHINA ISLAM !
Kalau Malaysia mengikut sistem kerajaan Mekah , akan saya REJAM dia sampai mati.
Nau'uzubillah.

YA ALLAH , Ampunilah dosa dia sekiranya dia masih Islam. 
Amin.

Ya ALLAH ,  jauhkanlah aku daripada syaitan syaitan bertopengkan manusia.
Amin Ya Rabbal Amin .

Ikhlas dari hati seorang remaja perempuan ,
Sharifah Naziyah Al-Baity :)
dan saya BANGGA menjadi seorang MUSLIM !
Wasalam :)


No comments:

Post a Comment